Як одягнутися на ділові переговори?

Ділові переговори можуть бути різними, але якою б рівень не був їм присвоєно, важливо знати — що надіти і як виглядати? Будь-яка комунікація налаштована на взаємну довіру і кінцевий результат. Виходить, що будь-який образ повинен позначати професійну сферу співрозмовників і викликати приємне враження.

Слід враховувати, що в діловому світі існують сфери бізнесу, які кардинально відрізняються за специфікою, що не може не відбитися на зовнішньому іміджі представників. Тому, важливо враховувати звички, цінності і манеру одягатися того, з ким плануєте зустріч.

Умовно існують люди, які дотримуються консервативної стилізації в одязі. Вони вважають за краще костюми, класичну стрижку і стандартні образи перевірені часом. Їх комплекти закриті, стримані, без зайвих деталей і рідко піддаються змінам. Радянський, упорядкований, провінційно-регіональний спосіб стилізації речей. Подібний стиль частіше підходить для зустрічей з представниками будівельної, сировинної, телекомунікаційної сфер. Нерухомість, чиновники і представники влади.

І інший тип людей в Україні вважають за краще відкрито демонструвати індивідуальність і прагнуть до західно-європейської моді. Більше деталей в образі, яскравих речей, стрижок а-ля «творчий хаос». Незвичайне змішання фактур, стиль бізнес-casual для повсякденного життя. Прагнення до ефектності, прояву індивідуальності. У такому вигляді можна відправитися до айтішникам, маркетологам, і представникам творчих професій. Реклама, продаж, послуги і сфери нової економіки.

Професійний підхід до ділових переговорів полягає в тому, щоб врахувати співрозмовника і в деяких деталях «отзеркалить» його імідж (деталі) в своєму образі. Це дозволить вийти на рівень ділового комунікативного зближення і домогтися потрібного результату. Наприклад, якщо співрозмовник носить тільки костюми, то не слід до нього відправлятися в майці-поло з джинсами, навіть якщо ви звикли носити це кожен день. Краще підібрати брюки і піджак (НЕ костюм!), Додавши в образ спортивну модель годинника в якості «родзинки» і підібравши модну модель взуття. Таким чином, ви врахуєте і настрій співрозмовника і збережіть власну індивідуальність.

Непрофесійний підхід — врахувати тільки себе і застосувати ефект «перенаряженності». Яскрава подача іміджу в діловій сфері завжди кричить про низько-інтелектуальному рівні співрозмовника та провінційності. Слід пам’ятати, що кожного з нас сканують і вивчають через зовнішнє позиціювання і здатність виглядати актуально ситуації.

Джерело: jk-style-fashion